タキトブログ 英語日記

海外生活を目指すための英語日記ブログ

妻がiPhone12を買った

 妻がiPhone12を買った

今日は2歳の娘と英会話教室に行きました

授業は子供が3歳になるまでは、大人が同伴する必要があり、授業の同伴は私が担当しています。

10:10から45分間の授業なので、その間に妻がiPhoneを新しく買い替えました。

妻はiPhoneを約4年も使っていて、だいぶ古くなっていたので、買い替えたいと言っていました。

iPhone12かiPhoneSEか迷っていたが、子供の動画や写真を綺麗に撮りたいという理由で、高スペックのiPhone12を買いました。

正直、ものすごく羨ましい!

My wife bought iPhone12!

Today, we went out with my family to take my two years old daughter to English conversation school.

She must be accompanied by a parent until she is three years old.

I’m in charge of accompanying.

The class starts 10:10 and is 45 minutes long , during which time my wife bought a new iPhone.

My wife has been using the iPhone for about 4 years and it is quite old.
So she said that she wanted to buy a new one.

She was wondering whether to buy an iPhone12 or an iPhoneSE, but she selected iPhone12 because iPhone12  is higher spec and she wanted to take beautiful videos and photos of her children.

To be honest, I envy her!