タキトブログ 英語日記

海外生活を目指すための英語日記ブログ

親と一緒に焼肉に行きました

親と一緒に焼肉に行きました

今日は妻のXX歳の誕生日だったので、私の親と一緒に夕食に行きました。

妻のリクエストで夕食は焼肉を食べました。

子供が小さいので、なかなか焼肉を食べることができていませんでした。

久しぶりのごちそうで嬉しい!

My family went to korean BBQ with my parents

Today was my wife's XXth birthday, so we went to dinner with my parents.

We had korean BBQ for dinner due to my wife's request.

Since we have my little children, we couldn't go to korean BBQ.

So I'm so happy we could have special dinner for the first time in a long time.