タキトブログ 英語日記

海外生活を目指すための英語日記ブログ

娘と英会話教室に電車で行った。

昨日は娘と英会話教室に電車で行きました。

普段は車で行っていますが、昨日は電車で行きました。

最近は授業時間に子供が走り回ります。

まだ2歳なので仕方ないですが。。

電車で連れて行くと、途中で広場があり、そこで走り回ることができます。

授業前に走り回れば、授業中にあまり走り回るこはないかなと思いました。

結局は走り回っていましたが、娘は電車に乗るのは喜んでいました。

I went to English conversation school with my daghter by train yesterday

Usually , I go to English conversation school by my car , but we went there by train yesterday.

Recently , she runs around in the classroom during class.

She is still 2 years old , so it can't be helped...

When I go by train , there is a big area on the way to the school. So , she can play there.

I guess if she runs around before taking a lesson , she doesn't run during class.

Finally , she run around during class yesterday , but she was happy to get on a train.